søndag 11. juli 2010

SKJÆRGÅRDS FESTIVALEN I MITT HJERTE!

Roadtrip på vei til skjærgårds!
joakim er en gæærn gutt!!!
joakim er typisk turist! ^^ jeg smurte han inn med MASSE solkrem så han ikke skulle bli brunere en meg! jeg er ett monster :O
there ain't no party like a Norway party, cause a Norway party don't stop!
trekkning av to gitarer, og en gutt vant begge gitarene! jeg klarer ikke komme over det!
skjærgårds var super bra! og Kirk Frankling! Jeg har ikke ord! han var helt rå, tok så sykt av:DD alle på hele festivalen hoppa, dansa og sang, og jeg liker det! vi sov da i ett 8-manns tellt, og jeg har bare en ting å si : NEVER EVER AGAIN! sykeste jeg noen gang har vært med på det er stort og vanskelig å sette opp! vi fant heldigvis en snill Eivind som hjalp oss, og trust me har aldri sett noen som har hattmere peiling på tellt :S!

skjærgårds nedtur: at vi ikke hadde strøm på bilen når vi skulle til å kjøre på skjærgårds! klypedyr i tellte! og stå i evig kø! at en gravid edderkopp legger masse baby edderkoppe under sovepose trekke mitt! og at vi ikke rakk paul colman og the band with no name :'c

skjærgårds super oppturer: god mat, god musikk, herlige folk, sol! saniteten, kirk frankling! humming people, kaldt vann, dansing, latter, å få joakimen min til å drepe klypedyrene!

2 kommentarer:

Desirée Elise sa...

LIKE!

Anonym sa...

herlige skjærgårds bilder! :D