onsdag 7. juli 2010

glommafestivalen igjen

Jeg fant nettop ut at jeg faktisk har internett inne på soverommet mitt også, vet ikke helt hvor bra det er for meg! men jeg liker det!! haha.. Jeg har nettop kommet hjem fra fredrikstad, har vært ute og hengt på glommafestivalen ( igjen ) men i dag var det donkeyboy konsert osv. Men jeg syntes faktisk ikke at de hørtes så veldig bra ut live, så jeg valgte å bruke de 350 kr på noe annet i stedet! så jeg har kjøpt meg noen kule øredobber.. typisk sanne øredobber man kjøper i sann crap boder.. men jeg liker faktisk boderveldig godt! ( takk Gud for boder )
(du ser kanskje litt av øredobbene på bilde her, det er ett litt utydelig cam bilde, men det får du bare akeptere!)
menne nå tenkte jeg nesten at det var på tide og kvelde, fordi jeg er trøtt og sliten også vidre!
så du får ha en fin natt, så blogges vi!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

love your ear rings!

Anonym sa...

Helt konge!! Du er digg! <3

Anonym sa...

FETT,FETT, FETT!!!