tirsdag 20. juli 2010

200710

SOVESOVESOVESOVESOVESOVESOVE!
i dag hadde jeg endelig en fridag i gjen, og er det ikke typik! jeg sov helt til klokken 3! så da var jo nesten hele fridagen min over.. det var ikke spessielt gøy! ...

men jeg da jeg endelig hadde våknet ble jeg med min søte vennine Nina og søstra mi Desirèe ut for å shoppe litt. og merkelig nok fant jeg INGEN ting som fallt i smak. det er ikke hver dag. og etter mange timer endte jeg opp med å kjøpe hammer og spiker, ikke spessielt jentete egentlig :S men jeg tenkte at det var kjekkt å ha, nå kan jeg fylle opp leiligheten med masse bilder, og det er jo ikke feil :D senere dro vi hjem til meg og søstra mi og fikk besøk av Eva og Ludvig også, og vi gjorde absolutt ingenting! spennenes dag må jeg virkelig si! :D
håper dere alle fortsatt har en fin sommer!
skulle gjerne lasta opp ett bilde, men jeg har ikke tatt noen bilder i dag..
så det så!

2 kommentarer:

Anonym sa...

du må lære deg å stå opp vettu victoria! ;)

victoria elisabeth,- sa...

jeg står jo alltid opp.. bare ikke alltid til riktig tid :-P