tirsdag 18. mai 2010

SURRESURREDURR

OPPDATERING FRA FORIGE UKE ..
oppdatering nummer 1. vi har bare ett pinnedyr igjen.. jåkim er nå død :c
oppdatering nummer 2: min søte venninne silje har fyllt 18 år så da ble det ett fjortizzz bilde i speilet.
oppdatering nummer 3: her ser du ett bilde av karoline og silje sin nye pus, uttrolig fin :D
oppdatering nummer 4: min joakim har laget en super fin sang, og jeg er stolt av han! og jeg er skikkelig super forelska :DDD
oppdatering nummer 5: jeg har kjøpt ett lysrør til 60 kr:S ikke spørr meg hvorfor, men den lagde kule lyder når du trykker på den!
oppdatering nummer 6: jeg har spist grandiosa, syyykt interessant ! riight ?!
oppdatering nummer 7: ninus har fyllt 22 år, og det har vi feiraa!! wuuhuuuu! :-DD

DAGENS OPPDATERING: i morgen er det matte eksamen, så det betyr at hele dagen min i dag har gått ut på å øve til den tette eksamen som jeg er så nervøs for! også venter jeg på frustrerte fruer! :D ønsk meg lykke til, for det trenger jeg VIRKELIG!!!

Ingen kommentarer: