torsdag 29. april 2010

ett lite innlegg igjen!

hej hej alle sammen! det er veldig mye som har skjedd i det siste og det har blitt ekstremt lite blogging på meg! jeg jobber masse og er utrolig mye skole stuff for tiden. i går var jeg på glemmy på blå grotte i fredrikstad sammen med kjærsten min. ( jeg var daten hans, mihih ) også dro vi på after party etterpå. var en knall dag, men en veldig hard morgen i dag! aldri vært så trøtt! er heldigvis ferdig med alle tentamene. så da er det bare eksamen igjen.. også FEEEEEEEERIEE!!!! blir sååååå bra! :-D såå, jeg lover at jeg kommer sterkt tilbake igjen når skole stresse roer seg litt ned! :-D

til lørdagen skal jeg på galla fest med jobben. hvor alle rema 1000 butikkene i østfold skal. jeg gleder meg skikkelig! min søte og snille silje (http://shiru-pini.blogspot.com/) har takket ja til å fikse håret mitt før galla tingen. og ho er super flink så blir så braaaa!! her er ett bilde av kjolen jeg skal ha på:

...................( er veldig dårlig kvalitet fordi jeg hentet bilde fra facebook, haha! og bilde begynner å bli litt gammelt)

Ingen kommentarer: